Theater Online
Határon Túli Színházak
Instagram
  • Nyitólap
  • Programok
  • Színházak
  • Bemutatók
  • Személyek
  • Hírek
  • Írások
  • Kisvárdai Fesztivál
  • TESzT

Színházak

Gyergyószentmiklósi Figura Stúdió Színház

  • Előadások
  • Galériák
  • Hírek
  • Írások
  • Műsor
  • 2024/2025
  • 2023/2024
  • 2022/2023
  • 2021/2022
  • 2020/2021
  • 2019/2020
  • 2018/2019
  • 2017/2018
  • 2016/2017
  • 2015/2016
  • 2014/2015
  • 2013/2014
  • 2012/2013
  • 2011/2012
  • 2010/2011
  • 2009/2010
  • 2008/2009
  • 2007/2008
  • 2006/2007
  • 2005/2006
  • 2004/2005
  • 2003/2004
  • 2002/2003
  • 2001/2002
  • 2000/2001
  • 1999/2000
  • 1998/1999
  • 1997/1998
  • 1996/1997
  • 1995/1996
  • 1994/1995
  • 1993/1994
  • 1992/1993
  • 1991/1992
  • 1990/1991
  • 1989/1990
  • 1988/1989
  • 1987/1988
  • 1984/1985

Győrfi KataLove me

Győrfi Kata Love me Tinder című drámája nyomán
14 éven felülieknek
fordítóMiklós Dalma Bettina
  • LányPascu Tamara
  • FiúBarti Lehel
‹br›(Az előadásban a következő irodalmi művek is felhasználásra kerültek: Garaczi László: Veszteg, Falussy Lilla: Metadolce, Maya Angelou: Egyedül Tóth Árpi: Ne legyen semmi pátosz)
  • rendezőTóth Árpád
  • fordítóMiklós Dalma Bettina
  • alapszövegGaraczi LászlóFalussy Lilla
  • alapszövegMaya AngelouTóth Árpád
  • zeneIla Gábor
  • filmEsti Norbert
  • mozgásRuszuly Ervin

„Az ember magányos: bűnében éppúgy, mint erényében, érettségében. Hiába van ezer szállal beágyazva az univerzumba...”

 

Az ember alapvetően társas lény, mégis a legtöbbször magányos. Éhes a szeretetre, és sokszor éhezik. Hiába tagadnánk, az egyre inkább online térbe költözött mindennapi kommunikáció és a közösségi média csillogó világa mindannyiunk életét befolyásolja kisebb vagy nagyobb mértékben. Ha pedig a párkeresés kapcsán is online „randihelyeken” próbálgatjuk szárnyainkat és karmainkat, az online platformok biztosította kényelem hamar a visszájára fordul. Hiába érzi bárki, hogy bátrabb, azzá válik, akivé akar, hiába tűnik magabiztosabbnak, vagánynak és „viszik, mint a cukrot” egymás szemébe nézni már egy másik feladat.

 

Talán már mi magunk is elhisszük, hogy az online csinosítgatott énünk a valóság, viszont a mindennapjainkkal nem tudunk mit kezdeni. Mikor az online-épített imázs köddé válik, kiderül, hogy a szépen felépített maszk mögött nincs semmi.

 

Minden erőnkkel megpróbáljuk eltitkolni, hogy az egész csupán (ön)általás, mégis minden egyre üresebbé válik. Végeredményben mindenki magányos. S talán leginkább az, aki egy képernyő mögött ülve két hesteg, két filter s két emoji közt azt hiszi, hogy övé a világ. Mindennél jobban vágyunk az igazi, offline kapcsolódásra, de mégis, a magánynak eddig sosem ismert mélységeit tapasztaljuk nap mint nap.

 

Ördögi kör, amit talán egy kis humorral tudatosíthatunk és bár nem tudunk teljesen kiszakadni ebből a világból, lehet mégis sikerül arra koncentrálni, ami igazán fontos.

#MeTime, #JólÉrzemMagam, #PositiveVibes, #CarpeDiem… hátha sikerül ezt a való világban megélni a hashtag-univerzum helyett, vagy legalábbis rálátni arra, hogy mennyire visszás is a cselekedeteink és vágyaink ellentmondása.

 


2022. 03. 03.

Az előadás hossza: 80 perc szünet nélkül

Galéria

  • Love me
    Love me
    Love me
    Love me
    A kézdivásárhelyi Udvartér Teátrum a kisvárdai Színházi Fesztiválon bemutatta Győrfi Kata: Love me című előadását Tóth Árpád rendezésében.
    2023. június 23.
    Figura Stúdió Színház

Játszóhelyek, társszínházak, fesztiválok

  • Figura Kollokvium
Az oldal megjelenését támogatja:Nemzeti Kulturális Alap
© 2025. - THEATER Online - theater.hu