Theater Online
Határon Túli Színházak
Instagram
  • Nyitólap
  • Programok
  • Színházak
  • Bemutatók
  • Személyek
  • Hírek
  • Írások
  • Kisvárdai Fesztivál
  • TESzT

Színházak

Határon Túli Magyar Színházak Fesztiválja

  • Előadások
  • Galériák
  • Hírek
  • Írások
  • Műsor
  • 2024/2025
  • 2023/2024
  • 2022/2023
  • 2021/2022
  • 2020/2021
  • 2018/2019
  • 2017/2018
  • 2016/2017
  • 2015/2016
  • 2014/2015
  • 2013/2014
  • 2012/2013
  • 2011/2012
  • 2010/2011
  • 2009/2010
  • 2008/2009
  • 2007/2008
  • 2006/2007
  • 2005/2006
  • 2004/2005
  • 2003/2004
  • 2002/2003
  • 2001/2002
  • 2000/2001
  • 1999/2000
  • 1998/1999
  • 1997/1998
  • 1996/1997
  • 1995/1996
  • 1994/1995
  • 1993/1994
  • 1992/1993
  • 1991/1992
  • 1990/1991
  • 1989/1990
  • 1988/1989

Sanzonest -Edith és Marlene

Edith Piaf és Marlene Dietrich dalaiból
Az 1994-es előadás dalainak felidézése
  • SzereplőLőrincz Ágnes
  • rendezőLőrincz Ágnes

Edith és Marlene

Marlene Dietrich vallomása



Zenéről beszélve meg kell említenem barátnőmet, Piafot...

    A ,,szegény vidéki rokon” szerepére ítélve figyeltem szótlanul, hogyan égeti két végén a gyertyát, néztem elképedve, hogyan tart egyszerre három szeretőt.

    Csodálkozásomat észre se vette. Kizárólag a saját érzései foglalkoztatták, saját hivatása, hite a legkülönbözőbb dolgokban, szeretete a világ- és önmaga iránt.

    Szememben nemcsak ,,a veréb” volt – így becézte rajongóinak tábora –, de a bibliai Jezabel is, olthatatlan szerelem- és izgalomszomjával, amivel kárpótolni akarta magát állítólagos csúnyaságáért, törékeny kis testéért, amellyel pedig úgy tudott a férfiakra hatni, mint Kirké, mint megannyi szirén, beleértve Loreleit is.

    Jól szolgáltam, ha nem is értettem roppant szeretetéhségét. Volt érzéke a barátság iránt – de ezt mélyen a szívébe rejtette.


2006. 03. 20.

Játszóhelyek, társszínházak, fesztiválok

  • Kisvárdai Várszínház
  • Kisvárda Művészetek Háza
Az oldal megjelenését támogatja:Nemzeti Kulturális Alap
© 2025. - THEATER Online - theater.hu