Megyek utánad című előadás ismét a MASZK színpadán
Grecsó regényének főhőse leltárt készít. Miközben fölidézi korábbi kapcsolatait, önmaga régi verzióit, önvizsgálatot tart, megrajzolja saját önarcképét. Grecsó nem azt írja meg, ami Daruval történt, hanem azt, ahogy Daru visszaemlékszik arra, ami és ahogyan történt. Az emlékezés pedig nem csak keserédes nosztalgiázás, hanem a homályos múlt és vágyott jövő bizonytalan kimenetelű küzdelme. Daru kapcsolatai nevelődési, átalakulási szituációkat idéznek elő, miközben feltárul lelkivilága, belső konfliktusai. Amikor pedig kész a leltár, lehet továbblépni. Vagy mégsem? Sokszor igaz a mondat: "Az akartam lenni, ami csak akkor vagyok, amikor majd az akarok lenni, ami akkor voltam.”
Kurta Niké 2014-ben végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, 2012-2015 között a Szputnyik Hajózási Társaság tagja volt, a társulat megszűnése óta szabadúszó. Szegeden a THEALTER-en 2016-ban a Forte Társulat A te országod, 2017-ben a Mentőcsónak Egység Menekülj okosan c. előadásában volt látható, valamint őszi programsorozatunkban a múlt héten A megtorlás napjában is játszott. Rendszeresen forgat: főszerepet játszott a Terápia második évadában és Gigor Attila Kút című filmjében.
Mészáros Béla 2003-ban végzett az SZFE-n, azóta a Katona József Színház tagja, emellett rendszeresen készít előadásokat az egykori osztálytársaival alakított AlkalMáté Truppal és a TÁP Színházzal is, utóbbi Keresők című előadásában 2007-ben fellépett a THEALTER-en is. Szerepelt többek között a Swing, a Poligamy, az Isteni műszak című filmekben, valamint az Aranyélet és a Csak színház és más semmi tv-sorozatokban.
Baki Dániel 2017-ben végzett az SZFE-n, gyakorlatát a Katona József Színházban és a Pécsi Nemzeti Színházban töltötte. A diploma megszerzése után Erasmus-ösztöndíjasként Angliában tanult, októbertől visszatér a Katona színpadára.
Dékány Barnabás rendező 2016-ban végzett az SZFE-n, azóta szabadúszóként dolgozik, rendszeresen szerepel a Belvárosi Színház és az Átrium előadásaiban, de részt vett több