Theater Online
Határon Túli Színházak
Instagram
  • Nyitólap
  • Programok
  • Színházak
  • Bemutatók
  • Személyek
  • Hírek
  • Írások
  • Kisvárdai Fesztivál
  • TESzT

Színházak

MU Színház

  • Előadások
  • Galériák
  • Hírek
  • Írások
  • Műsor
  • 2020/2021
  • 2018/2019
  • 2017/2018
  • 2015/2016
  • 2014/2015
  • 2013/2014
  • 2012/2013
  • 2010/2011
  • 2009/2010
  • 2006/2007
  • 2005/2006
  • 2004/2005
  • 2003/2004
  • 2002/2003
  • 2001/2002

Karga

Losdedae: KARGA
Karga - török szó, jelentése: holló
  • SzereplőChevi MuradayPaloma Sainz-AjaSara ManzanosMaximiliano MonteSimon Wiersma

Forgatókönyv:
Manuela Barrero & Chevi Muraday
Zene:
Gildur Gudnadoltir, Fabriek, Biosphere, The Third Eye, Foundation, Julia Kent, Signal, Alva Noto, A Silver Mt Zion, Peter Broderick & Machine

Díszlet: Keywork & Gonzalo de la Cera
Kosztüm: Marisa Maggi
Fényterv: Nicolás Fischtel (AAI)
Hang: Ricardo Miluy
Fotó: Jesús Vallinas
Video: María Castañar
Grafika: Inscene Sound & Graphics
Mediátor: Manuela Barrero
Rendezőasszisztens: Paloma Sainz-Aja
Produkciós asszisztens: Lola Ortiz de Lanzagorta
Produkciós vezető: Gachi Pisani
Hangtechnika, díszlet: Marc Bartoló
Fénytechnika: Sergio Torres
Turné manager: Lola Ortiz de Lanzagorta
Produkciós manager: Gachi Pisani
  • rendezőDavid Picazo
  • koreográfusChevi Muraday
„Az emberiség legősibb és legerősebb érzése a félelem; a legősibb és legerősebb félelem pedig az ismeretlentől való rettegés.” (Lovecraft)

Félelem: „Közelgő valós vagy képzelt veszély, kellemetlenség vagy fájdalom keltette szorongó érzés. / Szorongás-érzet konkrét fennállása vagy szorongásra való hajlandóság.”
Neurotikus félelem. Valós inger okozta akkut félelem, mely az inger megszünésével elmúlik.
Krónikus félelem. Összetettebb, mivel kézzelfogható ingerhez kapcsolódik is – és mégsem.
Félelem az eseményektől, saját magunktól, apánktól, anyánktól, a hatóságtól, a munkától, általában az élettől, repüléstől, sötétségtől, magánytól, sebességtől, haláltól… Mi a félemmel való együttélés legjobb ellenszere?

A táncfelfogásáról közismert Chevi Muraday a Karga c. előadásában új megközelítésben tárja elénk a mozgással való kommunikációt. Egy üres tér és öt táncos, akik mind megtapasztalják saját félelmüket, a megbékélést keresve kísérleteznek az egyre erősődő félelemmel. A Ricardo Miluy által megteremtett hangtáj megfelelő környezetet biztosít arra, hogy a csak ritkán felszínre kerülő titkokra is fény derüljön.

2010. 11. 28. Tatro La Abadia

Az oldal megjelenését támogatja:Nemzeti Kulturális Alap
© 2025. - THEATER Online - theater.hu