Színházak
Sepsiszentgyörgyi Tamási Áron Színház
- 2024/2025
- 2023/2024
- 2022/2023
- 2021/2022
- 2020/2021
- 2019/2020
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2015/2016
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
- 2006/2007
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
- 2002/2003
- 2001/2002
- 2000/2001
- 1999/2000
- 1998/1999
- 1997/1998
- 1996/1997
- 1995/1996
- 1994/1995
- 1993/1994
- 1992/1993
- 1991/1992
- 1990/1991
- 1989/1990
- 1988/1989
- 1987/1988
- 1986/1987
A behajtó
Fizikai-színházi bemutató
- A behajtóNagy Attila
- A nőPolgár Emília
- A férfiGyörgyjakab AndrásBajkó László
- rendezőUray Péter
- térGyörgy Eszter
- jelmeztervezőGyörgy Eszter
- hangBong Szabolcs
- fénySzabó Huba
Bérház, élettérnek már nem nevezhető nyiladékokkal, ablaktalan, ajtó nélküli lakásokkal.., s az egyikben egy nő és egy férfi. Naponta eladott apró kacatok, tehetetlen körök valami kis kölcsönért, kínos játékok a látszat megtartásáért.., s aztán már a látszat sem fontos.., amikor csönget a Behajtó.
Udvarias, érzékeny és elegáns. Nem visz el semmit, nem rombol, semmi erőszak; ez misszió, együtt érző keresése a lehetséges megoldásoknak, humanitárius kitárulkozás.., hogy újra talpra állva, felemelt fejjel, jövőbe tekintve, szóval olyan emberi módon...
A Behajtó beépül. Részt vesz és alkalmazkodik, figyel és memorizál. Együtt lélegzik velünk. Értünk és nem ellenünk…
A történet a résztvevők mindegyikének bonyolult játszma-technikáját, túlélési reakcióit követi végig. Tartózkodás, provokációk, a megértés érzelmi rohamai, s alkudozás az agónia küszöbén.., „hogy maradnánk még, ha lehetne!”
A szoció-dokumentalista mozgásszínházi esztrád határtalanul határon inneni szemszögből játszik el az összeomlás utolsó napjainak történetével.
Udvarias, érzékeny és elegáns. Nem visz el semmit, nem rombol, semmi erőszak; ez misszió, együtt érző keresése a lehetséges megoldásoknak, humanitárius kitárulkozás.., hogy újra talpra állva, felemelt fejjel, jövőbe tekintve, szóval olyan emberi módon...
A Behajtó beépül. Részt vesz és alkalmazkodik, figyel és memorizál. Együtt lélegzik velünk. Értünk és nem ellenünk…
A történet a résztvevők mindegyikének bonyolult játszma-technikáját, túlélési reakcióit követi végig. Tartózkodás, provokációk, a megértés érzelmi rohamai, s alkudozás az agónia küszöbén.., „hogy maradnánk még, ha lehetne!”
A szoció-dokumentalista mozgásszínházi esztrád határtalanul határon inneni szemszögből játszik el az összeomlás utolsó napjainak történetével.
2011. 02. 20. Kolozsvár