Színházak
Temesvári Állami Csiky Gergely Színház
- 2024/2025
- 2023/2024
- 2022/2023
- 2021/2022
- 2020/2021
- 2019/2020
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2015/2016
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
- 2006/2007
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
- 2002/2003
- 2001/2002
- 2000/2001
- 1999/2000
- 1998/1999
- 1997/1998
- 1996/1997
- 1995/1996
- 1994/1995
- 1993/1994
- 1992/1993
- 1991/1992
- 1990/1991
- 1989/1990
- 1988/1989
- 1987/1988
- 1986/1987
- 1985/1986
- 1984/1985
- 1983/1984
- 1982/1983
- 1981/1982
- 1980/1981
- 1979/1980
- 1978/1979
- 1977/1978
- 1976/1977
- 1975/1976
- 1974/1975
- 1973/1974
- 1972/1973
- 1971/1972
- 1970/1971
- 1969/1970
- 1968/1969
- 1967/1968
- 1966/1967
- 1965/1966
- 1964/1965
- 1963/1964
- 1962/1963
- 1961/1962
- 1960/1961
- 1959/1960
- 1958/1959
- 1957/1958
- 1956/1957
- 1955/1956
- 1954/1955
- 1953/1954
- 1952/1953
Urs WidmerTop Dogs
- WrageÉder Enikő
- DeérTokai Andrea
- JenkinsTankó Erika
- Hugo MüllerBandi András Zsolt
- BihlerMátyás Zsolt Imre
- KrauseAszalos Géza
- NeuenschwanderMolnos András Csaba
- TschudiKocsárdi Levente
- rendezőLaurian Leontin Oniga
- díszlettervezőNagy Krisztina
- jelmeztervezőNagy Krisztina
- mozgásAndrea Păduraru
- hangCristian Lucian
Napjaink valóságát tükröző kortárs drámát, a svájci Urs Widmer (1938) alkotását 1996-ban mutatták be Zürichben. Azóta nagy népszerűségnek örvend szerte a világban.
A Top Dogs vagyis nagykutyák, nők és férfiak, különböző nagyvállalatok közép- és felsővezetői. Harmincas éveik elején járnak, mindegyiküknek van több diplomája, nyelvvizsgája, oklevele, sok tapasztalata, hatalmas ambíciója, mindent háttérbe szorító munkamániája. És még egy dologban hasonlítanak, biztosnak vélt, magasba ívelő karrierjükben váratlan fordulat állt be: előléptetés helyett kirúgták őket állásukból.
Volt cégük utolsó "kedves" gesztusként befizette őket a New Challenge Company átnevelő programjára. Ott, különböző tréningek során, az összetört, kiüresedett embereket próbálják újra eladhatóvá tenni, és segítenek nekik új állást találni. Ezeken a tréningeken szembesülnek a dráma szereplői önmagukkal, szilárdnak vélt értékrendjükkel, emberi gyarlóságaikkal.
Az író feszültséget keltő dialógusokkal köti le a nézők figyelmét, s a tökéletesnek vélt, zakós- nyakkendős menedzservilág mítoszát hozza emberközelbe, betekintést nyújt az üzleti világ valóságába.
A darab elsősorban tematikájának újszerűségével hat a nézőkre.
2007. 01. 30.