Színházak
Temesvári Eurorégiós Színházi Találkozó
- 2023/2024
- 2022/2023
- 2021/2022
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2015/2016
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
Marcin HerichMég négy
zene: Clint Mansell, Dark Sanctuary, Fetish Park, Mr Geoffrey & JD Franzke
- rendezőMarcin Herich
- díszlettervezőCezary Kruszyna
- koreográfiaA társulat
- fényCezary Kruszyna
A „Még négy” színpadi kompozíciók sorozata négy előadóra, a testükre, az őket körülvevő térre, hangra és fényre. A “Még négy” Marcin Herich “4” címet viselő kvadriptichonjának második része.
Albrecht Dürer egyik leghíresebb metszete a „Négy meztelen nő” (vagy „Négy boszorkány”). Négy meztelen nő ül egy szűk, üres szobában. Mindegyikük eltérő pozícióban helyezkedik el, és a tekintetük valami láthatatlanra irányul. A testük nehéz. A szépségideálok változnak, de úgy tűnik, Dürernek esze ágában sem volt tökéletes szépségeket ábrázolni ezen a metszeten. A képen bemutatott testek természetessége, spontaneitása azt jelenti, hogy nem az ősi kecsességre kell gondolnunk, sokkal inkább az élő természetre. Akkoriban férfiak és nők gyakran együtt látogatták a fürdőket. Dürert valószínűleg az ott megfigyelt nők ihlették, akik meztelenül álltak modelt neki. (Painting Planet)
A négy a 4 szél, 4 elem és 4 évszak analógia alapján a Földhöz és ennek következtében az emberekhez rendelt szám. A misztikus értelmezésben Ádám névhez az emberhez köthető, mert 4 betűből áll. (V.F. Hoppe, A számok középkori szimbolikája)
A tetrafóbia a 4-es számtól való idegenkedés vagy félelem. Ez egy széles körben elterjedt babona Kelet-Ázsiában, beleértve Kínát, Tajvant, Japánt, Koreát és Vietnámot.
A Sziléziai Vajdaság Önkormányzata társfinanszírozásával. A „Katowice Kertek Városa” Kulturális Intézmény társfinanszírozásával (TEATROGRANTY 2021 pályázat).
Teljes meztelenség a színpadon. Az előadás erős füstöt és hangos zenét alkalmaz.
2021. 11. 11. Stage/Atelier of Teatr A Part
Az előadás hossza: 55 perc szünet nélkül