Theater Online
Határon Túli Színházak
Instagram
  • Nyitólap
  • Programok
  • Színházak
  • Bemutatók
  • Személyek
  • Hírek
  • Írások
  • Kisvárdai Fesztivál
  • TESzT

Színházak

Szigligeti Színház Nagyárad

  • Előadások
  • Galériák
  • Hírek
  • Írások
  • Műsor
  • 2024/2025
  • 2023/2024
  • 2022/2023
  • 2021/2022
  • 2020/2021
  • 2019/2020
  • 2018/2019
  • 2017/2018
  • 2016/2017
  • 2015/2016
  • 2014/2015
  • 2013/2014
  • 2012/2013
  • 2011/2012
  • 2010/2011
  • 2009/2010
  • 2008/2009
  • 2007/2008
  • 2006/2007
  • 2005/2006
  • 2004/2005
  • 2003/2004
  • 2002/2003
  • 2001/2002
  • 2000/2001
  • 1999/2000
  • 1998/1999
  • 1997/1998
  • 1996/1997
  • 1995/1996
  • 1994/1995
  • 1993/1994
  • 1992/1993
  • 1991/1992
  • 1990/1991
  • 1989/1990
  • 1988/1989
  • 1987/1988
  • 1986/1987
  • 1985/1986
  • 1984/1985
  • 1983/1984
  • 1982/1983
  • 1981/1982
  • 1980/1981
  • 1979/1980
  • 1978/1979
  • 1977/1978

Matei VişniecHárom nap Madox-szal

Abszurd játék
Ősbemutató
fordítóSzlafkay Attila
  • BrunóHajdu Géza
  • GrubiDobos Imre
  • KláraKovács Enikő
  • UtcaseprõMeleg Vilmos
  • rendezőMeleg Vilmos
  • díszlettervezőMaria Haţeganu
  • jelmeztervezőMaria Haţeganu
  • fordítóSzlafkay Attila
  • hangeffektHeipach Gábor m.v.
  • videóeffektHeipach Gábor m.v.
  • fényVajna Tibor
  • hangBorsi József
  • súgóKörner Anna
  • ügyelőSzász M. Ibolya

A szerző jelenleg Franciaországban élő, valamikori romániai drámaíró. Az eredetileg Három éjszaka Madox-szal című abszurd játékában fanyar humorral jelenít meg egy furcsa világot, ahol magányos emberek élnek, és ahol minden vasárnap zuhog az eső. A szereplők közül mindegyik magáénak akarja kisajátítani az utóbbi évek legnagyobb eseményét, egy új és izgalmas férfialak megjelenését a városban. Madox mindnyájuk életében megjelenik, de úgy, ahogyan ők képzelik el, és ez a felfedett jelenség az egész darab abszurditását eredményezi.

„Lehetséges, hogy valahol a világban valóban léteznek ezek az alakok. De én álmaimban alkottam meg őket, az én depressziós magányomban, egyre valóságosabban és részleteiben egyre pontosabban. Bruno szinte már hiszi is a magányában, hogy létezik az általa vezetett motel. Grubi, a világítótorony őre, aki magányosan tud olvasni a vízen villódzó fények játékából. Cesar úgy járja be a várost, mint valami csoda-gazda, Klára pedig a romantikus szerelem érzésében pózol, miközben az azonnali kielégülés gépiessége jellemzi.” (Matei Vişniec, a szerző)


1993. 12. 18.

Játszóhelyek, társszínházak, fesztiválok

  • Lilliput Társulat - Nagyvárad
  • Nagyvárad Táncegyüttes
  • Transilvania Színpad
Az oldal megjelenését támogatja:Nemzeti Kulturális Alap
© 2025. - THEATER Online - theater.hu