Színházak
Soproni Petőfi Színház
- 2021/2022
- 2020/2021
- 2019/2020
- 2018/2019
- 2017/2018
- 2016/2017
- 2015/2016
- 2014/2015
- 2013/2014
- 2012/2013
- 2011/2012
- 2010/2011
- 2009/2010
- 2008/2009
- 2007/2008
- 2006/2007
- 2005/2006
- 2004/2005
- 2003/2004
Molnár Ferenc A testőr
Vígjáték
- A színészSelmeczi Roland
- A színésznőKubik Anna
- A kritikusMakay Sándor
- A mamaNagy Anna
- A szobalányVlahovics Edit
- A páholyosnőVlahovics Edit
- A hitelezőKeresztes János
- rendezőIglódi István
- díszlettervezőSzékely László
- jelmeztervezőBalla Ildikó
- zenei szerkesztőMagyar Kornél
- rendezőasszisztensDákai Gabriella
.Egy élete delén járó sikeres férfi (színész) féltékeny még éppen fiatal (színésznő) feleségére. Ezért testőrnek öltözve kíván bizonyosságot szerezni az asszonyi hűségről vagy hűtlenségről.
(Tarján Tamás - Molnár Ferenc: A testőr)
Bolond dolog ez: engem az avas színház-lenézőt, gyalázatosan érdekel a Molnár Ferenc színpada s kezd érdekelni általában Molnár Ferenc révén és által a színpad. Ahol annyi világ-nézés, irány, ízlés, ösztön, parancs, kultúra és vér szakad egymásba, ott Molnár Ferencet sem bűn megmagyarázni próbálni. Szimbólumai pazar fényűek, bár könnyűek, mégis nemesek, de a szimbólumok fölött táncol a mai, összes publikumnak szánt, ravasz, divatos tánc. Majdnem páratlan munka: a kettősséggel mindenkinek kedvében járni, az utolsó karzatosnak, az előkelő páholyos senkinek s a mániákus esztétának. Ez Molnár Ferenc színpada. (Nyugat, 1910. Ady Endre: Molnár Ferenc színpada)
(Tarján Tamás - Molnár Ferenc: A testőr)
Bolond dolog ez: engem az avas színház-lenézőt, gyalázatosan érdekel a Molnár Ferenc színpada s kezd érdekelni általában Molnár Ferenc révén és által a színpad. Ahol annyi világ-nézés, irány, ízlés, ösztön, parancs, kultúra és vér szakad egymásba, ott Molnár Ferencet sem bűn megmagyarázni próbálni. Szimbólumai pazar fényűek, bár könnyűek, mégis nemesek, de a szimbólumok fölött táncol a mai, összes publikumnak szánt, ravasz, divatos tánc. Majdnem páratlan munka: a kettősséggel mindenkinek kedvében járni, az utolsó karzatosnak, az előkelő páholyos senkinek s a mániákus esztétának. Ez Molnár Ferenc színpada. (Nyugat, 1910. Ady Endre: Molnár Ferenc színpada)
2006. 03. 04.